Sirkeci Garı’nda kültür adası

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Sirkeci Garı’nda yürütülen restorasyon ve dönüşüm faaliyetlerini yerinde inceleyerek tarihî gar sahasında yapılan çalışmaların ayrıntılarını ilk kez kamuoyuyla paylaştı.  Bakan Ersoy, büyük işletme binasında her yaş grubuna hitap edecek bir kütüphane oluşturulacağını, ambar binalarında yer alacak sergi ve tiyatro alanlarının da projeye dahil edildiğini açıkladı. Açık etkinlik alanlarının da oluşturulacağını belirten Bakan Ersoy, “Gün boyu insanların vakit geçirebileceği arındırılmış sahalardan oluşturmuş iki tarafta da bir yaşam merkezini, ulaşım aksı özelliklerini koruyarak hayata geçiriyoruz” dedi.  Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da…